Nuffnang Ads

Friday, December 30, 2011

Selamat Tinggal 2011....

Berakhirnya 2011 bererti, setahun sudah berlalu dan Januari muncul kembali. Namun kalanya aku terfikir apakah aku berjaya menjadi seorang suami, anak dan hamba-Nya? Jika ingin aku menyesali apa yang telah berlaku, semuanya sudah tertulis dalam diari 2011, 365 hari 12 bulan kehidupan ku sepanjang tempoh itu dan aku tak dapat mengulangi semuanya. 2011 menyaksikan perjalananku yang penuh cabaran dan pancaroba dan paling menyedihkan aku masih meraba-raba dalam kegelapan mencari diriku yang sebenarnya. Semoga 2012 merupakan tahun keramat dan penuh dengan keredhaan-Nya Insya-Allah. Ingin ku dekati-Mu dan memohon ampun kepada-Mu Ya Allah. Berikan aku kekuatan agar aku tabah menghadapi 2012 dengan tenang dan redha. 2011 banyak mengajar ku erti kehidupan dan ingin aku menjadi insan yang lebih baik dan dekat dengan-Mu Ya Allah. Selamat tinggal 2011........










































-Fadhil Zhafri-
Naza-Brabus Motor Sdn Bhd

No comments:

Post a Comment